joi, 12 august 2010

Say "hello" to your new blogger-friend ! :)

Salutare, salutare !
Nu stiu ce e cu mine azi, dar m-a lovit un val de compasiune pentru tara mea si pentru oamenii de aici. Cred ca vedeti cu totii stirile si va dati seama cat de cat de faptul ca tara asta se duce de rapa incet, dar sigur. E pacat. Mie imi pare rau pentru ca imi place tara mea din punct de vedere al peisajelor mirifice, al constructiilor specifice anumitor zone [ fac referire la manastirile din Maramures care sunt un adevarat izvor de frumusete si maiestrie, precum si manastirile din Moldova - Agapia, Moldovita, Sucevita, etc. ] si imi plac si oamenii de aici [ nu toti, doar cei care sunt cinstiti si merita sa traiasca ! ], restul... nici nu stiu cum sa-i numesc... scursuri ale societatii, puslamale, oameni ce sunt mai mult animale !
In fine... Lasand asta la o parte [ ma intristez cumplit cand ma gandesc la ce am scris mai sus... ], as vrea sa va spun ca de astazi ma simt un om schimbat, un om care crede ca poate schimba in bine ce n-au putut altii !
De cateva zile am vazut la tv o reclama despre o campanie nationala numita "Let's do it, Romania !", care m-a pus pe ganduri. Mi-am zis... de ce nu ? Asa ca, mi-am strans cativa prieteni si am format o echipa care pe 25 septembrie 2010 va colecta deseurile abandonate de oameni nepasatori fata de ei si fata de mediu. Nu stiu inca prea multe detalii, voi studia mai mult problema, insa un lucru este sigur : voi lua parte la aceasta actiune pentru ca vreau sa duc o viata mai buna, mai sanatoasa ! Daca va intereseaza acest subiect, uitati link-ul catre site-ul oficial : http://www.letsdoitromania.ro . Poate va organizati si voi in echipe, cu mama, cu tata, cu frati si surori, cu prieteni si alte rude, si ajutati tara sa capete un aspect curat si ingrijit !
Sper ca nu am pasit cu stangul in aceasta "cariera" de bloggeritza si m-as bucura sa ne intalnim pe 25 septembrie cu dorinta de a salva mediul si de a ne oferi un trai mai sanatos !

Nu vom salva tot ce ne-ar placea sa salvam, dar vom salva mai mult decat daca n-am fi incercat deloc. – Sir Peter Scott

2 comentarii:

  1. sunt si eu in echipa B-)
    chit ca merg in portbagaj pana acolo,tot vin =)) :>
    bun venit pe blogspot,buburuza!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere