luni, 1 noiembrie 2010

Daca...

Daca timpu-n loc ar sta
Sa pot
Sa tremur sub umbrela ta
Pe cand afara
E-ntunecat si ploua
Iar toamna e regina noua...
Dac-ai fi trist,
Sa stii ca mi-ar placea
Sa pot
Sa-ti smulg din lanturi
Grele, ruginite,
Doar un mic zambet
Asa cum vantul
Smulge frunzele-ofilite...
Dac-ai pleca-ntr-o zi,
Si-ai vrea sa uiti de mine
Afla ca mi-as dori
Sa pot
Sa stau cu tine...
Sa-ti inteleg greseala
Si poate sa ti-o iert,
Sa te sufoc de-ndata
Strangandu-te la piept,
Sa imi iau "Adio"
Fara lacrimi si suspine...
Apoi sa plec,
Sa nu mai sti nimic de mine...
Dar sa iti amintesti
Ca te-am iubit
Pentru un timp
Mai mult decat oricine...

2 comentarii:

  1. absolut superb :X:X:X
    dar prea trist pentru draga mea Bubu :P ;;)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. multumeeeeesc :"> >:D<
    pai da.. e trist.. ca asa ma simt in ultima vreme, trista :(
    >:D< :*

    RăspundețiȘtergere