marți, 26 octombrie 2010

C'est fini !

Si da, o citez pe Bursu' ( Adriana ), pentru ca imi da voie sa o fac, si spun si eu... "Azi a incetat sa-mi pese, pur si simplu". Si da, asa este ! M-am saturat sa ma simt precum un robot suprasolicitat, precum o papusa de lemn ale carei ate sunt din ce in ce mai intinse, incalcite, smucite in toate directiile si in toate modurile posibile ! Imi doresc si eu sa am parte de putina liniste, de putina relaxare, de un pic de rasfat. Chiar cer imposibilul ?!
'Par exemplu', astazi am stat 3 ore la pregatire la franceza. 3 ore, oameni buni !! Am simtit ca-mi iese sufletul de la atata franceza ! Imi era si foarte foame, si la un moment dat mi s-a parut ca stomacul ma cearta si-mi cere de mancare... in franceza ! Capul ma durea si el, fiind inundat de atatea cuvinte, expresii, verbe si reguli... Am simtit ca e pe punctul de a exploda, nu alta !
In other words, vreau sa ma bucur si eu, in liniste si pace, de o cana maaaaare de cafea, cu putin zahar, nici fierbinte si nici rece, fara niciun strop de lapte, fara sa ma gandesc ca am o multime de teme si eseuri [se stie 8-|] de facut pentru ziua urmatoare. Serios vorbind, voi pune "STOP !" acestei exploatari si voi incerca sa-mi rezerv mai mult timp pentru mine [de exemplu, nu mi-am facut unghiile de mai bine de o saptamana :| asa ceva nu e posibil !], nu sa ma stresez cu toate bazaconiile care imi distrug sanatatea fizica si psihica.
Sfat : Urmati-mi exemplul, e spre binele vostru !
Au revoir, mes amis ! :)

2 comentarii: