luni, 25 octombrie 2010

Dedicated to you...

Cand te iau in brate, vrei sa fugi cat mai departe si plangi... 
Cand ma apropii de tine, te uiti cu ai tai ochi umezi si micuti la mine, nestiind ce-o sa urmeze... 
De fiecare data cand te mangai, te alinti... 
Iti place, simt asta, pentru ca imi transmiti o energie pozitiva... 
Cand esti somoros si vin la tine, te intinzi ca un copil si ma lasi sa ma joc in parul tau... 
Simti atunci cand nu sunt in apele mele si te dai pe langa mine, poate, poate o sa ma inveselesti... 
Atunci cand ma simt bine, ai chef de joaca si ne bucuram impreuna de niste clipe superbe... 
Cand plang, esti aici mereu si incerci sa faci lacrimile sa dispara... 
Si stii ceva ? Chiar reusesti ! Esti micuta mea minune, micutul meu pufos, cu nasuc mic si umed, ciufulit si iubit de toata lumea ! 
Iti multumesc ca faci parte din universul meu si reusesti sa-mi imprimi un zambet pe buze indiferent de starea pe care o am in acel moment !

2 comentarii:

  1. bubu&bebe:X:X:X
    va besc pe amandoi,sunteti adorabili!;;)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. :">:">:"> multumiiim :">
    si noi te iubim pe tine ! :x
    desi.. el e mai rusinos, asa :))) :*:*

    RăspundețiȘtergere